hmm bütçem ile bunu yapabilirim 2000tl ile peki acaba a520 anakart alıp r5 1600 takıp kullansam nasıl olur ilk önce uzay montaj tabiki ve 250-300w psu kullanabilirim şu andaBu sistemler fazla tutulmuyor. Ayrıca ddr3 olması da cabası. Bana kalırsa x79 bir sistem yerine am4 sistem çok daha mantıklı olur.
yok ekran kartı için elimde gt710 gibi bir ekran kartı vardı galiba onu kullanacağımEk güç gerektirmeyen bir GTX 1650 ile rahatça çalışacaktır. R5 1600 takmanız sorun yaratmaz.
peki çok teşekkür ederimO da çalışır sorun olmaz.