D dogussefe Yeni Üye 27 Ocak 2024 2 0 1 27 Ocak 2024 #1 Undervolt yapamadığım için kilidi açmak istiyorum modlu BIOS'tan... Bu mümkün mü? @Frekans
D dogussefe Yeni Üye 27 Ocak 2024 2 0 1 27 Ocak 2024 #2 bios dosyası .exe olduğu için bi işlem yapamadım.. yardımcı olabilme şansın var mı?